خانه / المان شهری / خرید و فروش انواع المان نوری با قیمت مناسب

خرید و فروش انواع المان نوری با قیمت مناسب

خرید و فروش انواع المان نوری با قیمت مناسب

المان نوری از ابزارهای مهمی است که می‌توان چهر‌ی زیباتری به شهر ها مخصوص در هنگام شب‌ می‌دهد.
در این مرکز انواع المان نوری با قیمت مناسب خرید و فروش می‌شود. برای اینکه با انواع المان‌ها بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

خرید آنلاین انواع المان نوری

المان‌های نوری با توجه به اینکه در چه فضایی مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای انواع مختلفی هستند که مهم‌ترین آن‌ها میدانی، خیابانی و پایه چراغی می‌باشد.

المان نوری میدانی 

المان میدانی مخصوص میادین شهری است. این المان اگر به درستی طراحی و نصب شود می‌تواند تاثیر مثبتی در جلوه‌ی شهرها داشته باشد. این المان‌ها می‌توانند جنبه‌ی فرهنگی مربوط به آن شهر مانند بناهای تاریخی، اشخاص معروف آن شهر، سوغاتی آن محل و… را داشته باشند

المان نوری خیابانی

المان‌ خیابانی مناسب فضای خیابان و جاده است. نکته‌ی مهمی که در مورد این نوع المان وجود دارد این است که توجه به تراکم المان‌ها در هنگام نصب بسیار مهم است.
المان های نوری تراکم بالا به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی و اجرا می‌شوند.
این المان‌ها همانطور که به تناسب طراحی آن می‌توانند جنیه‌ی تزئینی یا مناسبتی داشته باشند می‌توانند باعث افزایش نور خیابان و کاهش تصادفات بشوند.

المان پایه چراغی

این نوع المان در پایه چراغ های گوشه خیابان ها، پارک‌ها و …نصب می‌شود. المان های نوری پایه چراغی به صورت دوبعدی طراحی و نصب می شوند.

انواع این المان‌ها را می‌توانید به صورت اینترنتی از این مرکز خرید نمایید.

خرید آنلاین انواع المان نوری

قیمت المان‌های نوری

المان‌های نوری علاوه بر اینکه به لحاظ موقعیت اجرایی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند به لحاظ زمانی نیز دارای انواع مختلفی می‌باشند که به آن می‌پردازیم:

المان‌ های موقت: از المان‌های موقت برای زمان‌های کوتاه مانند مراسم های افتتاحیه، جشن ها و مناسبت های مختلف استفاده می‌کنند.

المان‌های دائمی: از المان‌های دائمی برای مدت طولانی استفاده می‌کنند و منوط به زمان خاصی نمی‌باشد.

برای اطلاع از قیمت هر کدام از این المان‌ها می‌توانید با ما تماس حاصل نمایید. اگر طراحی خاصی نیز برای المان نوری مدنظر در نظر دارید می‌توانید در زمان ثبت سفارش آن‌ را با کارشناسان ما مطرح کنید.

از المان‌های موقت برای زمان‌های کوتاه مانند مراسم های افتتاحیه، جشن ها و مناسبت های مختلف استفاده می‌کنند.

قیمت المان‌های نوری

سایر نکات مربوط به المان نوری

ایمنی یکی از مهم‌ترین نکات در مورد المان نوری است. در ساختار المان نوری، باید تمام اجزا مانند چراغ ها، کابل ها و سیم های المان دارای حفاظ ایمنی مناسب باشند  چرا که المان‌ها عمدتاً در فضای باز اجرا می‌شوند تا تغییرات جوی مثل برودت هوا یا بارندگی و… تاثیر مضری بر این المان‌ها نداشته باشند.
از دیگر نکات نیز این است که مقیاس، طرح و اندازه‌ی المان‌های نوری نیز باید با محیط در نظر گرفته شود بنابراین المان اجرا شده باید به گونه ای نصب شود که بعد از  خطر یا مزاحمتی برای عابران نداشته باشند.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید سال ها قبل به جای لامپ‌های ال ای دی از لامپ‌های معمولی در المان‌های نوری استفاده می کردند. اولین بار نیز از المان نوری برای آراستن برج ایفل در شهر پاریس در کشور فرانسه استفاده شد و سپس به سایر کشورها نیز انتقال پیدا کرد. المان‌های نوری دارای انواع مختلف و رنگ‌های مختلفی می‌باشند.

سایر نکات مربوط به المان نوری

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس بهارلویی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09137860870
اینستاگرام: shahradgostar

درباره ی روشنا محمدی

مطلب پیشنهادی

خرید المان نوری فلزی

خرید المان نوری فلزی به صورت آنلاین

خرید المان نوری فلزی در مرکز شهراد گستر به صورت اینترنتی و آنلاین با ضمانت …